måndag 6 februari 2012


Hej!
Mitt namn är Marcus Nilsson. Jag är en av de nya barnskötarna här på Klara. Jag började idag Måndagen den 6:e Februari. Jag ska jobba främst på Pandan. Jag är 31 år gammal och bor i slottsstaden i Malmö. Jag är gift och vi väntar vårt första barn i April. Jag ser fram emot att jobba här och tycker det ska bli jätteroligt och lärorikt. 
På fritiden spelar jag musik och kommer få stor nytta av mitt musicerande i detta jobbet.
Jag hoppas på god kontakt med er föräldrar och med barnen.

4 kommentarer:

  1. Är det hårdrock för hela slanten då eller?

    SvaraRadera
  2. Är själv jazzmusiker på hobbynivå men ska försöka att hålla ett brett spektrum vad gäller musiksmak. Även hårdrock:))

    SvaraRadera
  3. Macke kommer att göra succé! Hoppas att jag får in min egen lilla unge på Klara till hösten!

    SvaraRadera
  4. Då hoppas jag på Stan Getz :)

    SvaraRadera