tisdag 7 augusti 2012

Till alla barn och föräldrar

Som några av er redan vet men långt ifrån alla har jag under sommaren blivit erbjuden en lärartjänst som jag har tackat ja till. Jag ska arbeta som Ma-No lärare i en årskurs fyra på Nydalaskolan i Malmö. Min sista dag på Klara förskola blir på fredag 10 augusti. Allting har gått väldigt fort och jag förstår om ni anser att ni får reda på det i sista minuten men jag hoppas att ni kan ha överseende med det.
Vår lärarkandidat Jennifer kommer arbeta på Pandan augusti ut, efter det kommer min efterträdare 3 september.
Jag hoppas att jag hinner berätta detta för er under veckan innan jag slutar om inte annars vill jag tacka för att jag har fått lära känna er och era barn.

Klara kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!
Kramar Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar